Thursday 16 June 2011

AIZAT SHAHFIQ yang baru ! (:

hey sume , , assalamualaikum for muslim , selamat sejahtera untuk non muslim . . . akuu nak cerita kat korang about my life yang baru . . huh . . tujuan akuu tulis blog nie sebab akuu nak share kat korang apew yang aku rase  . . aku ta nak aku sorang je seronok , aku nak korang pown turut seronok jugak dengan blog aku kali nie * jadilah beronok-ronok . . HAHAHA

   okeoke . . sebab apew title die ' AIZAT SHAHFIQ yang baru ' ? . . sebab aku dapat rase perubahan dalam kehidupan akuu . . dulu akuu kurang dikenali rakan-rakan kat sekolah but sekarang diorang kenal aku lebih dari aku jangkakan . . * bukan terkenal sebab gaduh or gangster kat skola . . maybe sebab diorang senang kowt kawan dengan akuu * memandai je akuu  nie =.=" . .

aku akan cuba jadi yang terbaik untuk kawan-kawan aku , family akuu and especialy to ' bunga ' * hahaha . .
jesteru , aku berharap dapat terus kan sikap macam nie ngan kawan-kawan akuu <3 . . sebab aku sayang diorang la kann :D . . tak lupe juge kat sis angkat akuu <3 ily you sis <3 . . to my gf also <3 lot of love for you la kann . .

urm . . sebagai kesimpulan . . aku harap agar aku jadi jauh lagi baik dari sekarang (:  . . bukan senang nak jadi baik =.=" . . tak pe la . . usehe kan tanga kejayaan * hahaha . . betol jugak kate mak akuu . . die cakap :  " kalau kite senang atau peramah dengan orang sekeliling kite , mungkin diorang akan senang dengan kehadiran diri kite " . . so , ejat akan ingat kate-kate ibu tu <3 love you mom :') ta lupe juge kat ayah <3 happy father day mr Aidi bin kario <3 .  .k la sume . . bye . . iloveyou korang sangat <3

No comments:

Post a Comment