Monday 6 June 2011

S.E.K.O.L.A.H

                                                    sekolah musim 2011/201
                                          musim terakhir di zaman sekolah mesti miss sgt2 !! 

firstly thanks to all teacher in malaysia kerana sanggup melayan kerenah remaja era 2000 nie . . haha , maklumlah murid-murid sekarang nie semakin nakal dan lebih cenderung ke arah kemajuan yg diperoleh sekarang.so,teacher2 nie mesti bengang je bile budak2 nie buat hal sendiri haha . . 

ta dapat bayangkan bile aku sendiri terpakse tingalkan zaman persekolahan nanti. ta tahu rasenye :( . .  mesti sedih+rindu+cinta ngan gelagat diorang kan . . hahaha . . ya allah . .  aku ta dapat bayangkan la nanti . . rase macam nk stop je mase tu or buat mase tu bergerak lebih perlahan . 

kalau pasal pengalaman akuu kat sekolah nie kan , hurm . . banyak sgt ! ! ta bole nk cite kan sume . . oke la aku cerita jgak erk kat korang (:

                                   kisah akuu time standart 5 kantoi surat cinta ngan teacher ! ! (: haha . . 

                okee cite die mcm nie , , 
               seminggu sebelum exam urh, aku ade maen balas surat dengan budak paling hot kat sekolah akuu time tu . than akuu pown syok arr layan die kan sampai satu hari tu kitorang lupe 'dunia pelajaran' hahaha . urm , lepas tu exam pown berlalu minggu tu . . so die pown stop kejap maen surat2 nie ( hakikatnye lepas balik sekolah mesti ade surat dari die )

                     haaaa . . nie la baru cite die , , 
                   oke . . . mase tu paper english tau . . memang kering arr otak akuu time tu sebab nak lemparkan kata2 penulisan kat paper english akuu . fuhhh agak panjang jugak la akuu punye karangan tu haha ( padahal aku tibai jee time tu ) . akuu da macam nyawa2 ikan da time tu . kebetulan sebelum paper english tu , akuu ade meet si die (: . kitorang pown ape lagi , beri kate2 semangat la kann ( ehcehcehceh ) . pastu die ade la bagi surat kat akuu (: haha . . seronok giler la time tu . . okeoke back balik dkat cite time exam english urh . . (: . . time tu akuu da memang malas giler la nak buat paper english tu . so aku pown bace la kan surat yang die bagi tu . . perh , memang syok la ayat-ayat romantik die . tengah kusyuk akuu bace tibe-tibe ade satu teacher nie nampak akuu bace something kat bawah meja . so , die pown pangil la akuu . aku dengan gelabah+kelam kabut apew lagi pegi la kat teacher tu . than si teacher tu  kate 

teacher : awk buat apew tu tadi ? 
aku       : eh teacher nampak kew saya buat apew tadi ?
teacher : nampak laa ! ! so , mane paper tu ? yang awk bace tadi ?
aku       : (sambil mengaru kepale) . . errrr . . nie die teacher . . 
teacher : ouh . . surat cinte rupenye ( dengan nada slow )
aku       : alamak ta de la teacher . . kawan special je kowt = ="
teacher : ' who write this letter ? you or this girl ? '
aku       : errrrr . . this girl teacher . . 
teacher : ouh . . okee . . ayat die menarik . . haha ( teacher tu gelak )
aku       : ouh really kew teacher ? ( buat-buat tanye , hahaha ) 
teacher : ye la . . oke . . go back to your chair now . .
aku      : oke ..  what about my letter ? 
teacher : teacher rampas la ! ! 

                  perhhhh ! ! memang malu+marah gile kat teacher tu . . fuhhh . . pastu lepas abis exam tu akuu terus jumpe die than akuu cite la kat die apew yang berlaku dalam exam tadi .  than die kate . . . . 

die  : mcm mnew exam awk ?
aku : okeee jeee . . tpi ade something berlaku laa ( sambil keruk dahi )
die  : apew die awk ?
aku : pasal surat yang awak bagi tu laa . saya bace dalam kelas tadi than kene rampas plak . . 
die  : ye ke awk ?! adush ..  
aku : sorry awk , saya memang ta bole tahan nak bace surat awak tu . . 

      
               urmmmm . . pastu next day , sume kecoh2 pasal surat kitorang tu . sampai ade cikgu yang gosip pasal surat tu . . hahahaha . famous kann . . ( famous pasal surat tu la bkn sebab pelajaran = = " ) . pastu kitorang pown stop laa maen surat2 tu . than die kate pown nak belajar . hakikatnye ' belajar bercinte ' . hahahaha . tpi aku ta kisah sebab aku tahu yang kitorang memang ta jangke bole jatuh cinta antara satu sama lain . . (:  

                    kesimpulan nye , , , hahahahahaha .. janganlah maen surat2 time exam la kan (: . . nnti jadi macam akuu . . hahaha . . famous pasal surat ! ! (: . . bile di ingat balik , memang mencuit hati akuu . . sangat-sangat (: . . tapi skerang , zaman tu dah berlalu begitu pantas sangat . . rase macam baru jee . . hek2 . . erm . . zaman sekolah memang sangat menyeronokkan bagi akuu . . hahaha. . .  oke laa thats all about my pengalaman pasal sekolah rendah dulu . (: bye ! ! ily <3 

No comments:

Post a Comment